Stopiątka uruchamia nowy koncept franczyzowy Fitkurier. To nowa sieć gastronomiczna specjalizująca się w cateringu dietetycznym. Sieć oferuje autorski zestaw dań dopasowanych do potrzeb wielu klientów.

Fitkurier kieruje ofertę do osób, które odchudzają się lub mają dolegliwości zdrowotne i stosują specjalną dietą, , albo po prostu nie mają czasu na gotowanie. Proponowane zestawy są ujednolicone, komponowane w centrali firmy przez dietetyka i kucharza, franczyzobiorcy nie muszą więc mieć umiejętności kucharskich.

Placówki wyposażamy w piece konwekcyjno-parowe, które są codziennie, poprzez sieć internetową, programowane z centrali firmy w nowe receptury. Dzięki temu przygotowanie zestawów jest proste oraz szybkie z zachowaniem właściwego smaku – mówi Mateusz Surowaniec, dyrektor operacyjny oraz współtwórca firmy Fitkurier.

W pojedynczej placówce Fitkuriera pracuje 3-4 pracowników stacjonarnych oraz tyle samo dostawców. Dostawy odbywają się od poniedziałku do piątku na wskazane przez klienta miejsce. Część logistyczna firmy działa w oparciu o specjalną aplikację mobilną dla dostawców.

Dzięki niej możemy optymalizować trasy biorąc pod uwagę odległości poszczególnych punktów dostaw oraz maksymalny czas, do którego paczka musi zostać dostarczona. Dodatkowo klient codziennie otrzyma powiadomienie SMS informujące o dostarczeniu przesyłki. Ta funkcja sprawdzi się w sytuacjach, gdy kurier pozostawia posiłki w wyznaczonym przez klienta miejscu. Jako jedni z nielicznych udostępniamy numery telefonów służbowych do naszych kurierów – wyjaśnia Mateusz Surowaniec.

Firma pracuje nad nowymi dietami, m.in. dla kobiet w ciąży i kobiet karmiących, dzieci osób uprawiających sport, czy dla chorych na cukrzycę.

Punkty Fitkuriera powstają w dużych i małych miastach od 20 tys. mieszkańców. Koncept nie wymaga lokalizacji w drogich centrach, lokale mogą znajdować się w mniej uczęszczanych miejscach, co znacząco obniża koszty najmu.

Koszt inwestycji na starcie, bez remontu, to ok. 70 tys. zł, pozostałą część przedsięwzięcia można sfinansować z kredytu. Otwarcie placówki trwa miesiąc, czas zwrotu z inwestycji franczyzodawca szacuje na 12 miesięcy. W 2020 roku zaplanowano otwarcie 15-20 takich placówek Fitkuriera.

Źródło: franchising.pl / fitkurier.pl

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA