Green Caffè Nero nagrodzono dwoma prestiżowymi wyróżnieniami. Firma zajęła pierwsze miejsce wśród firm gastronomicznych w badaniu KPMG „CX głównym celem transformacji biznesowej”. Otrzymała również statuetkę CEE Retail Awards.

Pierwsza nagroda dla Green Caffè Nero to wyróżnienie ze strony klientów, drugą zaś przyznali eksperci sektora retail.

Doświadczenia klienta

Z danych KMPG wynika, że wskaźnik Customer Experience Excellence, czyli tzw. doświadczenia klienta, wzrósł w Polsce o 3,5 proc. w skali roku. Na poziom zadowolenia klientów składa się wiele czynników. To już nie tylko niska cena czy dobra jakość obsługi, ale również wiarygodność czy możliwość personalizacji oferty. Aby w możliwie jak najlepszy sposób zmierzyć poziom zadowolenia klientów, w badaniu zastosowano metodologię Sześciu Filarów Customer Experience. Filary to wiarygodność, rozwiązywanie problemów, oczekiwania, czas i wysiłek, personalizacja oraz empatia.

Te aspekty zdecydowały o docenieniu przez klientów marki Green Caffè Nero. Kawiarnie sieci zajęły pierwsze miejsce w sektorze gastronomii. W filarze Czas i Wysiłek znalazły się natomiast w pierwszej trójce, obok marek Pandora oraz Hebe. Spośród wszystkich 202 marek z 10 sektorów firma zajęła 20. miejsce, ex aequo ze startupem Revolut.

Coffeeshop Retailer

Drugą z nagród to CEE Retailer Award. Przyznano ją na gali organizowanej przez Europa Property. Uroczystość skupiała przedsiębiorców z branży retail. Markę nagrodzono w kategorii Coffeeshop Retailer. W tym przypadku, zamiast klientów, o przyznaniu nagrody decydowało jury złożone z ponad 60 ekspertów z branży. To drugie z rzędu wyróżnienie dla marki. W 2019 r. marka zdobyła nagrodę dla najlepszego przedsiębiorstwa w swojej kategorii.

Obie nagrody przysporzyły nam wiele radości. Zostaliśmy docenieni przez jury, w którym znaleźli się znakomici fachowcy z branży retail, jak i przez samych klientów. Nasze kawiarnie i to co robimy jest doceniane przez naszych gości. Cieszymy się, że postrzegają nas jako godnych zaufania, wiarygodnych i „swoich” – podkreśla Agata Milewska, Head of Marketing & Brand Green Caffè Nero.

Green Caffè Nero została stworzona przez Gerry’ego Forda – właściciela marki Caffè Nero i Adama Ringera – założyciela i szefa Green Coffee. Pierwsza wspólna kawiarnia powstała w 2012 r. Green. Marka posiada 69 kawiarni w Polsce. Każdą z nich zaprojektowano w niepowtarzalny sposób. Lokale odzwierciedlają charakter lokalnej społeczności oraz tradycje miejsca, w którym się znajdują.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA