King Rooster to nowa marka gastronomiczna, którą lipcu br. na polski rynek wprowadziła firma 7 Street Łukasz Błażejewski. Ma ona już w swoim portfolio takie koncepty gastronomiczne, jak 7 Street – Bar & Grill oraz Meet & Fit – Slow Food.

W ofercie King Rooster znajdują się chrupiące kurczaki zarówno w zestawach z frytkami i sosami, jak i w burgerach. Całkowitą nowością na Polskim rynku są dostępne w ofercie w 100% roślinne zamienniki kurczaka do złudzenia przypominające mięso kurczaka. Są one w formie kotleta do burgerów oraz w formie panierowanych stripsów.

– Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą oferującą taką dostępność roślinnych zamienników mięsa kurczaka w wielu lokalizacjach. Dania roślinne przyrządza się zgodnie ze sztuką w oddzielnych urządzaniach. Prezentujemy nowatorskie podejście do burgerów. Można wśród nich znaleźć zarówno klasyki w odświeżonych wersjach, jak i odważne nowe kompozycje. Naszym sekretem jest autorska marynata, w której marynujemy wszystkie kawałki, a także nasza panierka, której używamy do panierowania. Do każdego zestawu można dobrać 1 z 14 unikalnych sosów z których połowa jest w roślinna – mówi Łukasz B. Błażejewski, Dyrektor Generalny Restauracji firmy 7 Street.

Przy tworzeniu marki King Rooster współpracują m.in. z tacy partnerzy, jak firma Koliber oferująca Linię Vege, Roślinny Qurczak, McCain, Coca Cola oraz Unigast.

King Rooster działa w lokalizacjach w ośmiu miastach. Są to m.in. Warszawa, Szczecin czy Białystok. Wkrótce będzie dostępny w kolejnych miejscowościach. Obecnie z lokali gastronomicznych korzysta ograniczona liczba gości, w związku z pandemią COVID-19. Dlatego koncept funkcjonuje w modelu ghost restaurant – w oparciu o infrastrukturę lokali własnych sieci. Po unormowaniu się sytuacji ma ruszyć ekspansją i zaczną powstawać lokale z obsługą gości.

King Rooster to lokale z burgerami z kurczakiem oraz chrupiącymi kawałkami kurczaka również w wersji roślinnej. Sekretem jest autorska marynata, w której marynowane są wszystkie kawałki oraz panierka, używana do ręcznego panierowania. W menu są w 100% roślinne stripsy i burgery do złudzenia przypominające kurczaka. Właścicielem marki jest firma 7 Street Łukasz Błażejewski, która jest członkiem pierwszej w historii branży organizacji zrzeszającej podmioty rynku gastronomicznego – Związku Pracodawców Hoteli, Restauracji i Cateringu.

Red. (źródło: ZP HoReCa)

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA