Szwedzka sieć MAX Premium Burgers uruchomiła kolejną restaurację w Polsce. Dziewiąty lokal sieci w naszym kraju i drugi na Śląsku ruszył 17 czerwca o godzinie 9:00. Restauracja w Tychach będzie otwarta przez cały tydzień w godzinach 9:00 – 24:00.

MAX Premium Burgers istnieje na polskim rynku od 2017 r. Sieć liczy obecnie osiem restauracji działających w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu i Świętochłowicach. Tyski MAX to restauracja numer 9. Mieści się przy ul. Fabrycznej, tuż przy DK1 w kierunku Bielska.

Lokal ma powierzchnię 480 mkw. Jest wyposażony w linię Drive Thru, zatem goście zmotoryzowani będą mogli dokonać zakupu bezpośrednio z samochodu. Przygotowano też dla nich duży parking z 47 miejscami. Wystrój wnętrza ma stonowany skandynawski charakter. Kolorystycznie dominują szarości oraz naturalne drewno. Na sali jadalnej jest 100 miejsc siedzących. Duży ogródek oferuje dodatkowe 115 miejsc. Goście mogą składać zamówienie u kasjera lub skorzystać z jednej z pięciu kas samoobsługowych. Oczywiście w lokalu dostępna jest darmowa sieć wifi.

– W ostatnich miesiącach otrzymywaliśmy mnóstwo zapytań o datę otwarcia. MAX to przede wszystkim burgery na każdy apetyt i smak, w tym wiele wegetariańskich. Oferujemy naprawdę szerokie możliwości personalizacji składu. Każdy może stworzyć burgera pasującego do swoich preferencji. Burgery najlepiej smakują z frytkami, z których smaku również jesteśmy dumni. A że nadchodzi sezon wakacyjny namawiałbym też każdego na spróbowanie któregoś z naszych pysznych shaków – mówi Jerzy Jakubiak, Country Manager Poland w MAX Premium Burgers.

MAX to najstarsza szwedzka sieć restauracji serwująca burgery. Firma powstała w 1968 r. i do dzisiaj pozostaje własnością założyciela marki i jego rodziny. Marka była wielokrotnie doceniana w konsumenckich plebiscytach w kategorii „satysfakcja klienta” oraz „ulubione burgery”. W 2017 i 2019 r. zwyciężyła w “ślepych testach smaku”, przeprowadzonych we Wrocławiu przez niezależną agencję badawczą Kantar Polska. Z pierwszego badania wynika, że smak burgera Frisco wybiera 59% respondentów, pokonując tym samym burgery Big Mac z McDonald’s oraz Whopper z Burger King. Drugie badanie wykazało,że na czekoladowego Shake’a Premium postawiło 50% badanych, wyprzedzając Shake’a o smaku czekoladowym sieci McDonald ’s i Shake’a Deluxe Czekolada z KFC.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA