Sieć McDonald’s opublikowała zmienione logo firmy z rozdzielonymi, złotymi łukami. Zareagowała w ten sposób na apel o zachowanie odpowiednich odległości podczas epidemii koronawirusa.

McDonald’s opracował nowe logo w nawiązaniu do zalecenia o zachowaniu co najmniej metra odległości od innych osób. Nie wszędzie dobrze przyjęto ten pomysł. W mediach społecznościowych pojawiło się mnóstwo krytycznych komentarzy internautów.

Sieć opublikowała stanowisko z przeprosinami:

“Jako marka działająca w prawie 120 krajach ponosimy odpowiedzialność za pomoc naszym społecznościom w potrzebie. Przepraszamy za nieporozumienie związane z intencją przypominania naszym klientom o znaczeniu dystansu społecznego w tych niepewnych czasach” – napisano.

Rozdzielone wersje swoich logotypów przygotowały również inne światowe marki, min. Coca-Cola, Audi, Volkswagen, Nike.

Red. (źródło: radiozet.p)

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA