Papa Diego w strefie restauracyjnej centrum handlowego Sadyba Best Mall działa od 12 czerwca 2019 r. To czwarty lokal sieci w Warszawie i 13. w Polsce. Jego goście mogą spróbować meksykańskiej kuchni z naturalnymi przyprawami i ziołami.

Marka Papa Diego została stworzona przez Foodio Concepts – spółkę zależną ogólnopolskiej sieci multipleksów Helios. Lokal w centrum handlowym Sadyba Best Mall znajduje się w strefie restauracyjnej na poziomie +1.

Goście odwiedzający Papa Diego w Sadyba Best Mall mogą spróbować m.in. quesadilli z ciągnącym się serem i grillowanym kurczakiem w paście achiote, nachosów z sosem serowym i dodatkiem kiełbasy chorizo, burrito w sześciu różnych wariantach smakowych oraz dań w wersjach wegetariańskich: chili sin carne na bazie ciecierzycy i kaktus nopales z batatami. Na deser Papa Diego zaprasza na churros z sosem czekoladowym.

To czwarta restauracja Papa Diego w Warszawie (pozostałe znajdują się w Centrum Praskim Koneser, w Blue City i w Galerii Młociny) i 13. w Polsce – dotychczas lokale sieci zostały otwarte w Katowicach (2 lokale), Gdańsku (2 lokale), Poznaniu, Wołominie, Pruszkowie, Opolu (2 lokale) i Warszawie (3 lokale).

Foodio Concepts to firma założona przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA