Restauracja MAX Premium Burgers w Poznaniu serwuje szwedzkie burgery od 14 sierpnia. Pierwsza restauracja szwedzkiej sieci w stolicy Wielkopolski o powierzchni 506 mkw. zlokalizowana została przy ul. Hetmańskiej.

MAX Premium Burgers, oprócz klasycznego menu skandynawskiej kuchni, oferuje wegetariańskie i wegańskie opcji.

Od rozpoczęcia działalności w Polsce w 2017 r. cieszymy się pozytywnym przyjęciem przez Polaków. To sprawia, że do kolejnych inwestycji podchodzimy z jeszcze większym entuzjazmem i nie przestajemy się rozwijać. Otwarcie restauracji MAX w Poznaniu, już piątej w Polsce, jest dla nas ważnym punktem na drodze do osiągnięcia celu, jakim jest otwarcie 200 lokali na przestrzeni 10 lat – komentuje Richard Bergfors, CEO MAX Premium Burgers.

Z okazji otwarcia, MAX przygotował ofertę specjalną: Frisco Burgera w zestawie z frytkami Crispy Fries i napojem, w cenie 13,95 zł (cena regularna zestawu: 19,95 zł). Poznańska restauracja o powierzchni 506 mkw. przygotowała 100 miejsc siedzących w środku, opcję drive in oraz parking dla zmotoryzowanych klientów.

MAX Premium Burgers stawia sobie za cel, aby w 2022 r. co drugi burger sprzedany w jej restauracjach MAX zawierał coś innego niż czerwone mięso. Jeśli zostanie on osiągnięty, doprowadzi to do 30-proc. redukcji emisji dwutlenku węgla już w siedem lat. Tym sposobem, każdy kęs burgera MAX pomaga w walce ze zmianami klimatycznymi – informuje sieć.

MAX to najstarsza szwedzka sieć serwująca burgery. Firma powstała w 1968 r., kiedy Curt Bergfors i Britta Fredriksson otworzyli swoją pierwszą restaurację w północnej Szwecji. Do dzisiaj marka pozostaje własnością założyciela i jego rodziny. Sieć była wielokrotnie doceniana w konsumenckich plebiscytach w kategorii „satysfakcja klienta” oraz „ulubione burgery”.

W 2017 i 2019 r. MAX Premium Burgers zwyciężył w ślepych testach smaku przeprowadzonych we Wrocławiu przez niezależną agencję badawczą Kantar Polska. Obecnie sieć zatrudnia ok. 5500 pracowników w ponad 140 restauracjach na terenie Szwecji, Norwegii, Danii, Polski i Egiptu. Kolejne lokale zostaną otwarte w Skandynawii oraz na nowych rynkach, w Polsce i na Bliskim Wschodzie. Całkowity obrót roczny firmy w 2018 r. wyniósł 360 mln euro.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA