Sfinks Polska, spółka gastronomiczna zarządzająca m.in. sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło czy Fabryka Pizzy, wprowadziła program „Franczyza za 1 zł”. W jego ramach istniejące restauracje niesieciowe mogą przekształcić się w lokal działający pod jedną z marek operatora.

Sfinks Polska w programie „Franczyza za 1 zł” oferuje preferencyjne warunki. Opłata franczyzowa w ciągu pierwszych 12 miesięcy wynosi 1 zł. W pierwszym roku nie trzeba ponosić kosztów pełnej inwestycji. Partnerzy, którzy przekształcą lokal jeszcze w 2020 r., nie ponoszą opłaty wstępnej za know-how.

– Pandemia bardzo mocno dotknęła branżę gastronomiczną. Cześć lokali już się nie otworzyła po odmrożeniu. Inne zmagają się z różnymi trudnościami i wielu restauratorów z pewnością martwi się o przyszłość. W tej sytuacji marki sieciowe Sfinks Polska mają przewagę w postaci rozpoznawalności, dostępu do atrakcyjnych cenowo zakupów centralnych, sprawdzonej oferty i warunków biznesowych w ramach systemów delivery, programu lojalnościowego dla klientów i wielu innych korzyści wynikających z działania w grupie. Partnerstwo franczyzowe z nami jest szansą, by pozostać w branży, ochronić swoje miejsce pracy, a często i miejsce pracy bliskich. Wiele restauracji to bowiem biznesy rodzinne. Stąd nowa, dostosowana do obecnych realiów rynkowych i elastyczna oferta współpracy franczyzowej, oparta o nasze wieloletnie doświadczenie oraz know-how – wyjaśnia Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.

Program „Franczyza za 1 zł” dotyczy przekształcenia istniejących lokali gastronomicznych na koncepty Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, Fabryka Pizzy oraz Meta. Każda z tych marek ma określone warunki brzegowe, w tym dotyczące wymagań lokalowych. Różnią się też opłatą wstępną za know-how, która wynosi od 10 do 55 tys. zł. Ten wydatek ominie lokale, które otworzą się pod jednym z szyldów Sfinksa do końca roku.

Nowa oferta charakteryzuje się także elastycznością. Restauratorzy mają możliwość odstąpienia od umowy po pierwszym roku, jeśli z jakiegoś powodu zmienią się ich plany biznesowe. Jednocześnie Sfinks jako franczyzodawca wspiera swoich nowych partnerów doradczo. Także w ramach pozyskania finansowania, np. na zmiany w lokalu, jak szyldy, logotypy czy inne niezbędne na tym etapie wyróżniki marek.

Obecnie spółka prowadzi rozmowy z restauratorami, którzy już zgłosili się do współpracy. W ramach sieci Sfinks Polska działa 90 restauracji franczyzowych. Najnowsza, w podwarszawskim Piasecznie, to lokal uruchomiony już po tzw. odmrożeniu gastronomii.

Red. (źródło: sfinks.pl)

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA