Bobby Burger otwiera się na wegan, odpowiada na potrzeby fleksitarian i chce zainteresować swoich obecnych klientów nowymi smakami – informuje marka. 100% wegański burger “Power Plant” pojawi się we wszystkich 45 lokalach sieci 29 listopada br. i będzie bazował na “roślinnym mięsie” firmy Linda McCartney.

Oprócz tego, będzie składał się z podstawowych, warzywnych składników: sałaty, czerwonej cebuli i pomidora. Całość uzupełni wegański sos classic (na bazie wegańskiego majonezu) i puszysta bułka z sezamem. Tym samym Bobby Burger stanie się jedyną siecią burgerowni w Polsce, która oferuje taką pozycję w menu – podkreśla marka.

Roślinne zamienniki mięsa marki Linda McCartney’s, istniejącej na rynku od początku lat 90., robione na bazie uwodnionego teksturowanego białka soi, strukturą, zapachem i smakiem do złudzenia przypominają swoje tradycyjne odpowiedniki. Widzimy, że polski rynek stopniowo się rozwija, a zainteresowanie roślinnymi alternatywami mięsa rośnie wręcz bardzo szybko. Obecnie produkty Linda McCartney’s w naszym kraju można znaleźć przede wszystkim w wybranych lokalach i sklepach. Bobby Burger będzie jedyną siecią burgerowni w Polsce, która oferuje taką pozycję w menu – mówi Stan McGowan, szef marketingu i sprzedaży w firmie Foods Brothers, będącej wyłącznym dystrybutorem produktów marki Linda McCartney’s w Polsce.

Cena burgera “Power Plant” to 19 zł. “Roślinne mięso” będzie przygotowywane na osobnych grillach i docelowo każdy burger dostępny w sieci będzie mógł bazować na takim kotlecie.

Wszystkie pozycje w naszym menu można dowolnie modyfikować zgodnie z preferencjami klientów, zmieniając sosy, dodatki, bułki, kotlety czy sery. Teraz do kotletów wołowych, drobiowych i czterech wegetariańskich, dochodzi roślinny z soi – wyjaśnia Maciej Sobolewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Bobby Burger.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA