Targi RetailShow, które rozpoczynają się 20 listopada br., po raz dziesiąty przyciągną branżę handlową na cykl dwudniowych spotkań, prezentacji i konkursów. Nowością w tym roku są eliminacje do europejskiego finału mistrzostw świata wytwórców lodów. 

Targi RetailShow co roku chcą zaskoczyć czymś nowym. Polskie eliminacje do europejskiego finału mistrzostw świata wytwórców lodów Gelato 2021 – Gelato Festival Challenge wyłonią zwycięzcę, który weźmie udział w Europejskim Finale we Włoszech w 2020 r. i powalczy o tytuł „WORLD’S BEST GELATO!” w 2021 r.

Konkurs ten wpisuje się w trend podążania za potrzebami klientów, którzy, robiąc zakupy, chcą mieć pod ręką wiele dodatkowych usług, a także produkty z etykietą Bio czy Eco. To również nowy pomysł na biznes, ponieważ przy stosunkowo niedużej inwestycji można uruchomić produkcję własnych lodów rzemieślniczych – mówi Piotr Lamenta z firmy Primulator, współorganizator konkursu.

Jak to zrobić, zostanie zaprezentowane w drugim dniu targów. Wtedy odwiedzający wezmą udział w prezentacjach technologa cukierniczego, Marcina Zycha, który pokaże jak przy użyciu najnowocześniejszego sprzętu Carpigiani, zachwycić klientów.

W trakcie Targów RetailShow odbędzie się także m.in. Retail Congress, czyli całodniowa konferencja – w tym roku pod hasłem „Handel przyszłości”, dla managerów wiodących sieci handlowych, specjalistów od marketingu, rozwoju, IT, merchanidisingu i zakupów czy właścicieli sklepów.

Organizatorzy przewidują ponadto konkursy – Innowacje Handlu 2019 i Best Shop Concept 2019. Nagrodzone zostaną najlepsze produkty i koncepty sklepowe, wyróżniające się pod względem innowacyjności i jakości.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA